Publicat de: Andra Bunea | 03/05/2014

Plimbare in Piatra Craiului (3 mai 2014)

Am asteptat ziua de astazi cu mare nerabdare, evident din dorinta de a iesi pe munte. Nu prea stiam incotro s-o iau. In general prefer Bucegii, dar vremea se anunta cam indoielnica, plus un risc de avalansa de 4 pe o scara de la 1 la 5. Pe langa asta, nu ma simteam in forma maxima dupa o luna in care nu am iesit deloc pe munte. M-am gadit ca ar fi bine s-o iau mai usurel, adica sa fac un traseu mai lejer, care sa ma ajute sa imi reintru in forma. Intrucat prognoza era destul de buna pentru Piatra Craiului, am decis sa fac o plimbare pana la cabana Curmatura, cu urcare prin Prapastiile Zarnestilor si coborare prin Poiana Zanoaga.

Am mers impreuna cu o prietena (Ema), care s-a bucurat foarte mult de tura – a fost prima ei iesire in Crai. Nu voi da prea multe detalii pentru ca nu sunt prea multe de povestit despre acest traseu. L-am mai facut, este relativ lejer. Vreau doar sa mentionez ca a fost o tura foarte frumoasa si relaxanta. Ne-am bucurat din plin de primavara si de soare. Cu cateva mici exceptii cand a fost innorat (chiar a picurat la un moment dat), a fost soare si frumos. Era foarte multa lume in Crai. Nu stiu daca si in creasta au urcat tot atat de multi, insa la Curmatura era plin si inca veneau grupuri cand am plecat noi.

Cam atat despre aceasta tura. Cred ca este cel mai scurt raport de tura pe care l-am scris pana acum. Probabil ca sunt persoane care se vor bucura de asta 🙂

Las acum pozele sa vorbeasca.

Această prezentare necesită JavaScript.