Publicat de: Andra Bunea | 12/10/2019

Explozie de culori in Bucegi (12 oct. 2019)

Nu am mai iesit pe munte de cateva saptamani. Ba am avut treaba, ba n-a tinut vremea cu mine. Dar sambata asta am putut sa ies si m-a ajutat si vremea. Nu am avut cu cine sa fac echipa pentru catarare, asa ca am pus in aplicare planul B: traseu de peisaj in Bucegi.

Aveam mai multe optiuni, insa pana la urma am ales un traseu simplu, dar cu peisaj superb: am lasat masina la Cotul Donului (iesirea din Timisu de Sus spre Predeal), am urcat pe triunghi galben pana in Predeal (se ajunge in 20 minute), am facut dreapta pe banda albastra si am ajuns in DN 73A; de acolo am mers pe sosea pana la intrarea spre Forban, apoi am urcat pe punct rosu pana la Diham.

La Diham lume multa, soare, peisaj de vis. In prim plan Bucsoiu si Acele Morarului. Intotdeauna am fost de parere ca Bucegii arata cel mai bine toamna. Poate sunt eu subiectiva pentru ca toamna este anotimpul meu preferat. Cert este ca am facut o pauza de 50 minute la Diham si nu ma mai saturam sa admir varfurile semete ale muntilor intr-un cadru de culori pastel. Imi place foarte mult sa catar aceste varfuri, dar astazi m-am simtit atat de bine doar sa le admir de la distanta si sa ma bucur de spectacolul extravagant al toamnei.

Am coborat inapoi pe punct rosu, am mers putin pe sosea, apoi am facut stanga spre Trei Brazi pe cruce albastra. De la Trei Brazi am coborat prin padure pana la Cotul Donului si am ajuns cu bine la masina. Toata plimbarea a durat 6 ore, cu tot cu pauza de 50 minute de la Diham. Ma declar foarte incantata de aceasta incursiune de toamna la Diham. Explozia de culori mi s-a imprimat pe retina si ma va urmari mult timp de acum inainte. Sper ca pozele vor reusi sa transmita sentimentul de rasfat vizual de care am avut parte astazi.

Această prezentare necesită JavaScript.