Publicat de: Andra Bunea | 28/06/2020

Catarare la Tamina si „imblanzirea” Caprioarei (26-27 iunie 2020)

Luna iunie a fost deosebit de ploioasa, motiv pentru care nu prea am iesit pe munte. Am iesit o singura data la Tamina si am facut cateva drumetii lejere. Intrucat pentru WE-ul 27-28 iunie se anunta senin si cald, am vorbit cu Simona sa iesim la catarare.

Simona a venit de vineri dupa pranz, asa ca am mers mai intai la Tamina pentru incalzire. Sambata aveam de gand sa facem primul traseu de lungimi din sezonul acesta si simteam ca e nevoie sa ne incalzim putin pentru asta.

La Tamina am catarat (eu cap si Simona in mansa) traseele „Gossip” (5b) si „Easy Go” (5c). Cand am ajuns in topul traseului „Easy go”, am incercat sa traversez spre stanga ca sa pun mansa pe „More than a feeling” (6b). Stiam ca nu sunt pregatita sa-l catar cap, insa imi doream sa-l fac macar in mansa, pentru antrenament. Din fericire, am reusit sa pun mansa, asa ca m-am catarat si pe 6b. Mi s-a parut foarte greu (nu am reusit sa trec de pasul din partea finala). E clar: mai am de lucru ca sa revin la forma anterioara.

Sambata am mers in Cheile Rasnoavei la peretele Animalelor cu intentia clara de a catara Caprioara (4B, 6 lc, 7-). Am ales acest traseu pentru ca este bun pentru incalzire dupa o perioada lunga de pauza. Cand am ajuns la stanca, era deja o echipa in Lup (Alex din Iasi cu Renate; le-am facut si cateva poze). In urma noastra era o echipa care voia sa faca tot Caprioara, dar s-a retras pentru ca baiatul isi uitase hamul. Peste vreo ora a aparut o echipa in Iepuras (i-am vazut cand eram in a doua regrupare), dar nu stiu ce s-a intamplat cu ei, ca nu i-am mai vazut pe urma (cred ca s-au retras). A fost deci ceva lume in Animale.

Muchia Caprioarei este un traseu usor (cu exceptia pasului din lungimea 5), dar lung. Multi prieteni ne avertizasera ca o sa murim de cald. In realitate, nu a fost foarte cald pentru ca era partial innorat si mai adia si vantul.

M-am bucurat sa fiu din nou pe un traseu de lungimi (am catarat traseul cap integral), dar am resimtit lipsa antrenamentului: la iesirera din pas nu  am putut sa trec la liber si m-am tinut de bucle. Cu alte cuvinte, Caprioara m-a „muscat” de data asta. Credeam ca doar Lupul musca (am fost de mai multe ori pe Lup si a fost nevoie sa-l „imblanzesc”). Dar iata ca am ajuns sa „imblanzesc” si Caprioara ! Si cand ma gandesc ca am catarat de doua ori la liber pasul acela ! Asta arata ca nu sunt inca in forma. Dar nu e o tragedie, de-abia a venit vara, este timp destul ca sa recuperez.

In concluzie: mi-a placut foarte mult sambata in Animale. Mi s-a redeschis apetitul pentru trasee de lungimi. Sa speram ca va tine si vreamea cu mine ca sa pot continua antrenamentul.

Această prezentare necesită JavaScript.